Ajurvedske rešitve za lepe lase

sreda, 06. november 2019

Ajurvedske rešitve za lepe lase

Se vaši lasje počutijo ohlapne in brez življenja? Po ajurvedskem učenju zdravje naših las odraža zdravje celotnega telesa. Lahko rečemo, da oba potrebujeta pravilno prehrano, uravnotežen življenjski slog in pravo nego. Poleg teh dejavnikov obstaja še veliko drugih stvari, ki vplivajo na videz naših las, od vrste doše do stresa in onesnaženosti do starosti.

Tu je nekaj nasvetov, kako lasje znova izgledajo lepo (ne glede na tip las):

Zdravi lasje potrebujejo zdravo prehrano

Kot pri mnogih stvareh v ajurvedi je tudi za lase najpomembnejša točka prehrana in prebava. Neživi lasje so lahko posledica slabe prehrane ali vnosa hranil. Ker so naši lasje, tako kot nohti, stranski produkt presnove kosti, je dieta, ki spodbuja naše kostno tkivo, dobra tudi za lase.

Tu je nekaj smernic:

Kot kaže Ayurveda, je kuhana zelenjava s temno zelenimi listi in grenkim okusom dobra za lase. Poskrbite, da se vaša hrana ujema z vašim tipom Dosha in je seveda tudi sezonska ali ima dober okus. Orehi, mandlji in bučna semena veljajo za nego las. Izogibajte se hrani, ki jo je težko prebaviti, na primer predelanemu sladkorju, ocvrti hrani,...

Začimbe so zelo pomembne za lažjo prebavo. Tu se dobro obnesejo smreka, kumina, kurkuma in koriander.

Naravna nega las je najboljša nega las

Na žalost mnogi šamponi, balzami itd vsebujejo kemikalije, ki dolgoročno povzročajo večjo škodo na naših laseh, kot jim delajo dobro. Zato bi morali vedno, ko je to le mogoče, iskati nežne zeliščne recepte. Morda nimajo enako bogate dišave in manj pene, vendar so za lase bolj zdravi. Pazite tudi, da las ne izpostavljate kloru, prdvsem poleti, ko veliko plavamo.

Lasišče

Masaža lasišča s toplim oljem lahko dela čudeže, če se izvaja redno. To ne le spodbudi lasne korenine, ampak tudi lasišču zagotavlja vlago.

Če je mogoče, olje pustite čez noč (tako, da glavo zavijete v brisačo). Za suhe lase je priporočljivo masažo izvajati dvakrat na teden.

Naj bo stres v mejah

Prekomerni stres lahko poslabša prana vata v glavi, kar lahko po ajurvedskih učenjih moti proces oblikovanja las in vodi do prezgodnjega sivenja. Zato je zelo pomembno, da se z dnevnim stresom dobro spopademo. Pomoč tukaj:

  • redni treningi (najboljša joga)
  • dovolj dobrega spanca
  • dnevne rutine
  • meditacija
  • v bistvu pomagajo vsi ukrepi, ki blažijo stres

In bili so: naši nasveti za lepe, močne lase zahvaljujoč pomoči ajurvedskega učenja. Upamo, da lahko iz tega nekaj izkoristite tudi za sebe. Vaši lasje vam bodo hvaležni.