Pravica do odstopa

Prejeto blago lahko v 14 dneh vrnete brez navedbe razloga, tako da ga pošljete nazaj. Poleg tega vam trenutno podeljujemo podaljšano pravico do vračila za 16 dni. Za vračilo blaga imate 30 dni.

Pravica do odstopa

Naslednja politika odpovedi velja za pogodbe o blagu, ki jih lahko vrnete z dostavno službo.

Pravica do odstopa pogodbe pri blagu, ki ga je mogoče vrniti kot paket

Kot potrošnik imate pravico odstopiti od te pogodbe v štirinajstih dneh. Odpovedni rok je štirinajst dni od dneva, ko ste vi ali tretja oseba, ki ste jo imenovali in niste prevoznik, prevzeli blago.

Če želite uveljaviti svojo pravico do odstopa, se obrnite na nas

niceshops GmbH
p.p. 377

2102 - Maribor
SI

E -poštni naslov: slovenija@ayurveda101.com
Faks: (+43) 720 710740 9000

z jasno izjavo (na primer pismo, poslano po pošti, faksu ali elektronski pošti) o vaši odločitvi o odstopu od te pogodbe.

Za to lahko uporabite naš vzorčni obrazec za odstop, vendar to ni obvezno. Če želite izpolniti rok za odpoved, zadostuje, da pošljete obvestilo o uveljavljanju pravice do odpovedi, preden poteče rok za preklic.

Posledice umika

Če prekličete to pogodbo, moramo takoj, najpozneje v štirinajstih dneh od dneva, ko smo prejeli obvestilo o vašem odstopu od te pogodbe, vrniti vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s standardnimi stroški dostave. Za to poplačilo bomo uporabili ista plačilna sredstva, ki ste jih uporabili za prvotno transakcijo, razen če je bilo z vami izrecno dogovorjeno kaj drugega. V nobenem primeru vam za to poplačilo ne bodo zaračunane pristojbine. Vračilo lahko zavrnemo, dokler blaga ne prejmemo nazaj ali dokler ne predložite dokazov, da ste blago poslali nazaj, kar je prej.

Blago nam dostavite takoj in v vsakem primeru najkasneje v štirinajstih dneh od datuma, ko ste nas obvestili o odstopu od te pogodbe

niceshops GmbH
p.p. 377

2102 - Maribor
SI

vrniti ali predati. Rok je izpolnjen, če blago pošljete pred potekom štirinajstih dni.

Pogodb o dobavi blaga, ki ni montažno in za proizvodnjo katerega je odločilna individualna izbira ali določitev s strani potrošnika ali ki je jasno prilagojeno osebnim potrebam potrošnika, ni mogoče preklicati.

Podrobne informacije o vračilu najdete tukaj.

Pravica do odstopa ne velja za naslednje pogodbe:

Potrošnik nima pravice do odstopa v primeru prodaje na daljavo ali pogodb, sklenjenih zunaj poslovnih prostorov

  • Storitve, če bi podjetnik - na podlagi izrecne zahteve potrošnika v skladu z § 10 FAGG in potrditve potrošnika svojega znanja o izgubi pravice do odstopa v primeru popolne izpolnitve pogodbe - imel storitev začela opravljati pred iztekom karence v skladu z oddelkom § 11 FAGG in je bila storitev nato v celoti zagotovljena,
  • Blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na finančnem trgu na katere podjetnik nima vpliva in do katerih lahko pride v odstopnem roku,
  • Blago, ki je izdelano po specifikacijah strank ali je jasno prilagojeno osebnim potrebam,
  • Blago, ki se lahko hitro pokvari ali katerega rok uporabnosti bi bil hitro presežen,
  • Blago, ki je dostavljeno zapečateno in ni primerno za vračilo iz zdravstvenih ali higienskih razlogov, pod pogojem, da je bil po dostavi odstranjen pečat,
  • Blago, ki je bilo po svoji naravi po dostavi neločljivo mešano z drugim blagom,
  • alkoholne pijače, katerih cena je bila dogovorjena ob sklenitvi pogodbe, vendar jih ni mogoče dostaviti prej kot 30 dni po sklenitvi pogodbe in katerih trenutna vrednost je odvisna od nihanj na trgu, na katere podjetnik nima vpliva,
  • Zvočni ali video posnetki ali računalniška programska oprema, ki so dostavljeni v zaprti embalaži, pod pogojem, da je bil pečat po dostavi odstranjen,
  • Knjige, časopisi, revije ali revije, razen naročnin za dostavo takih publikacij,
  • Blago, ki je bilo namerno ali nenamerno poškodovano zaradi nepravilne uporabe. V primeru poškodb pri transportu nas nemudoma kontaktirajte.
  • Za tehnične naprave velja garancija proizvajalca. Vračilo se včasih obdela neposredno pri proizvajalcu.
  • Sprejemamo le izdelke, ki so vrnjeni zaradi alergijske reakcije ali intolerance, če alergen ni opisan v opisu izdelka.
  • dostava digitalnih vsebin, ki niso shranjene na fizičnem nosilcu podatkov, če podjetnik - z izrecnim soglasjem potrošnika skupaj z njegovim vedenjem o izgubi pravice do odstopa v primeru predčasnega začetka izpolnjevanja pogodbe in po predložitvi kopije ali potrditve v skladu z odstavkom 2 § 5 ali § 7 (3) FAGG - je začel z dostavo pred iztekom roka za odstop od pogodbe v skladu z § 11 FAGG.
  • Poleg tega potrošnik nima pravice odstopiti od pogodb o nujnih popravilih ali vzdrževalnih delih, za katera je potrošnik izrecno zahteval, da ga podjetnik obišče za opravljanje tega dela. Če podjetnik med takšnim obiskom zagotovi dodatne storitve, ki jih potrošnik izrecno ni zahteval, ali če dostavlja blago, ki ni nujno potrebno kot rezervni del za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik pravico odstopiti od teh dodatnih storitev ali blaga.
  • Rastline. Če ste to poškodovali, vas prosimo, da fotografirate takoj po prejemu in nam jo pošljete. V tem primeru je mogoče blago vrniti.

Kliknite tukaj za prenos vzorčnega obrazca za odstop.

Za več informacij o načinih vračila glejte naše Splošne pogoje poslovanja (GTC) in politiko odpovedi.

Konec preklica